زمان و میزان باردهی نهال گردو
نوشته شده توسط : زهرا

زمان و میزان باردهی نهال گردو

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای باغداران وجود دارد زمان و میزان باردهی نهال گردو می باشد.همیشه کشاورزان به دنبال نهال هایی با باردهی بالا هستند.در اینجا به چند نمونه از ارقام نهال گردو با بازدهی بالا می پردازیم.

نهال گردو چندلر

از ارقامی که از کشور آمریکا بوده و میزان باردهی آن زبانزده همه است و طرفداران بسیاری را به خود پیدا کرده.میزان باردهی فوق العاده می باشد و می توانید در سن بالغ شدن تا 6 تن بار گردو مرغوب را مشاهده کنید.زمان باردهی تجاری از سال ششم بوده اما از سال اول نیز باردهی را کم کم آغاز می کند.

نهال گردو خوشه ای اسرائیلی

یکی از ارقام نهال گردو با بازدهی فوق العاده نهال گردو خوشه ای اسرائیلی می باشد و از هر خوشه آن می توانید تعداد زیادی گردو را برداشت کنید.از سال اول دوم باردهی از یک تا سه عدد شروع می شود و در زمان  بالغیت به 4 تن میرسد.

نهال گردو پیوندی

از ارقام پیوندی می توان به زودبازده و پربار بودن آن اشاره کرد.این نهال از سال دو باردهی را آغاز کرده و میزان باردهی تجاری به سن نهال گردو بر می گردد.می توانید بین 6 تا 8 تن بار گردو را از آن برداشت کنید.

نهال گردو فرنور

یکی از ارقام سردسیر و پربار می باشد که میزان باردهی بالایی دارد و از سال های 6 می توان میزان باردهی تا 5 تن را داشت.





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر پیوندی , زمان باردهی نهال گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: